014 63 97 30 info@wzga.be
vanaf 1 juli 2020
Vanaf 1 januari 2020 is er nieuwe regelgeving van toepassing op de woonzorgsector. Deze nieuwe regelgeving legt tal van nieuwe bepalingen op die op termijn hun ingang zullen vinden in de werking van WZGA.
Om de werking te optimaliseren en met deze regelgeving van het nieuwe woonzorgdecreet in het achterhoofd, werkte het management een nieuw organogram voor WZGA uit. Dit organogram zal vanaf 1 juli 2020 ingang vinden en vind je hier.
Kevin Bultynck zal als adjunct-coördinator wonen & leven beide clusters van gebouw Vrijheid ondersteunen. Marleen Hermans neemt de taak als adjunct-coördinator wonen & leven van Bellekens op zich.
Isabelle Vrins is de coördinator wonen en leven van Willekom 2 en Luifel, An Hulselmans van Willekom 3 en 't Geburt en Ellen Vandecraen voor Bellekens.
Kim Severijns is de woonzorgmanager van WZGA.
De coördinator portaal is Wendy Verheyen, zij stuurt de medewerkers van de dienst opname en onthaal aan.
De logistieke diensten neemt Britt Van Bergen voor haar rekening als procescoördinator logistiek. Mieke Wuyts is verantwoordelijk voor de aankopen.
De procescoördinator technische dienst is Benny Claessen, hij is tevens de interne preventieadviseur.
Inge Van Gompel is de financieel verantwoordelijke.
De boekhouding en personeelsdienst wordt door het Centrum voor Gedeelde Diensten behartigd.